Vond forum berichten leuk
|
RE: Bubble plate kolom. @pulle nee enkel fase, het is een 50 liter keteltje dus moet net kunnen denk ik. Maar dat ga ik proberen, anders wat andere verwarming er in. Harry |
In forum Mijn installatie |
4 jaar geleden |
|
RE: Bubble plate kolom. @pulle nou vandaag contact met fedex gehad, morgen levering !! Weekend mooi klusje om alles uit te pakken en op te bouwen. Dus ook snel foto’s. Harry |
4 jaar geleden |
|
RE: Bubble plate kolom. Zo, het pakket is binnen. Uitgepakt, en ik heb nog niets kunnen ontdekken wat voldoet aan de term "Chinese rommel". Het is echt glas van 4mm dik,bouten,moeren,draadeinden zijn van rvs evenals de koppe... |
4 jaar geleden |
|
RE: Koolstof eruit filteren @keije vislijm erdoor roeren en laten bezinken. En volgende keer een beter gist gebruiken . Een goede gist en juiste stookwijze en ( uiteraard een goed werkende ketel) dan zijn na correctie s niet m... |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: Vieze limoncello, wie kan me helpen? 🙂 @daan1234 wat Robert ook hieronder zegt, het lijkt zo simpel. Gewoon hele bak suiker in 25liter water oplossen, turbo gist erop en 4 dagen later stoken en in 1 run 92 - 94% neutrale alcohol stoken. He... |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Bubble plate kolom. @harryd1969 Adapter voor de kolom gehecht. Nu nog even dicht lassen met rvs. Kolom verwacht ik deze week. threema-20220411-134831180.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Bubble plate kolom. @pulle beter ! Ik heb nog niks binnen.. alleen dikke week geleden e-mail van fedex om gegevens te verstrekken omdat er een pakket aan komt … harry |
4 jaar geleden |
|
RE: Eens wat anders proberen, (echte) rum Bij vergisting kun je met melkzuren bacteriën werken . Maar zoals ik eerder al opmerkte het onnozele gedoe met rare bacteriën en schimmel vorming domme stinkende dunderpits is gewoon achterhaalde onz... |
In forum Spirits |
4 jaar geleden |
|
RE: Eens wat anders proberen, (echte) rum @berik let op er zijn heel veel spookverhalen en onzin verhalen over dunder. Karbonades en afvalresten om een dunder te maken . Forum onzin Dunder is de restanten die overblijven na het destilati... |
In forum Spirits |
4 jaar geleden |
|
RE: Witte zweem @rummy-dummy de kans is zeer klein dat het vanuit de tape komt. . |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Deze is inmiddels wel binnengekomen. 1648770376-55004-1.jpg |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
4 jaar geleden |
|
RE: Still Spirits Tonic Water van de tap! Ik heb ook een keg neergezet met Tonic. Keg is incl de quick disconnects net een paar cm te hoog voor in de koelkast. Wel jammer. Maar op de zaak is het sowieso onder de 10 graden dus doen we het zo. ... |
4 jaar geleden |
|
RE: De Winexpert wijnpakket ervaring Gisteren heb ik op het kantoor van Bevie verschillende variaties mogen proeven. De kwaliteit is echt heel erg goed. De sappen worden echt gesourced van wijnboerderijen uit de gebieden die op het pakke... |
In forum Bieren en wijnen |
4 jaar geleden |
|
RE: Still Spirits Tonic Water van de tap! Ik kan niet meer op forum vinden. Wel wat ik toen aan still spirit heb gestuurd. Dat was als volgt. I dissolved the bags in a 1 liter measuring cup and put them in the keg. Supplemented to 19 liters... |
4 jaar geleden |
|
Still Spirits Tonic Water van de tap! Nieuw! Still Spirits heeft een flinke poos geleden een testpakketje opgestuurd en Robbert heeft dit product thuis getest. Deze testuitslag heeft er toe geleid dat het in productie is genomen. Voor nu ... |
4 jaar geleden |