Vond forum berichten leuk
|
RE: Red star dady gist @nolletje Ik wil wel, maar het is wel lastig als er alleen grootverpakkingen zijn. Mijn klanten zijn klein, dus lage afzetmarkt. En verzenden uit US is kostbaar. Het verzenden maakt de verpakkingen ... |
In forum Gist vragen |
4 jaar geleden |
|
RE: Red star dady gist @murmillo folder voor als je wil bier brouwen . Dan prima. Carlson heeft ook de redstar en andere distillers gisten . |
In forum Gist vragen |
4 jaar geleden |
|
RE: Red star dady gist @murmillo Dat is een goed idee. Ik heb wel intresse uiteraard. |
In forum Gist vragen |
4 jaar geleden |
|
RE: Bubble plate kolom. @harryd1969 Bij FedEx moet ik nog steeds hier aan denken. Wilson. CjZMYPEW0AAMS7J.jpg_large.jpg |
In forum Mijn installatie |
4 jaar geleden |
|
RE: Rum uit de vensterbank?*%?! @notna pikketanus , de zaadjes heb ik heel logisch bij pindaplant.nl gekocht. Dat is ook het eerste waar je aan denkt bij suikerriet haha. Hou er rekening mee dat lang niet alle zaadjes uit komen. Daa... |
In forum Spirits |
4 jaar geleden |
|
RE: Goede middag allemaal @pikketanus ik woon in een klein dorp tussen Zaltbommel en kerkdriel. Ik ben begonnen met stoken door de serie moonshiners. En doordat er bij ons in de buurt vroeger ook een illegale jenever stoker ac... |
In forum Stel je even voor... |
4 jaar geleden |
|
RE: Mijn zelf gemaakte ketels Proef ketel eerste stook IMG-20211114-WA0000.jpeg |
4 jaar geleden |
|
Mijn zelf gemaakte ketels Het begon met mijn oude collom FB_IMG_1487868073395.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Mijn zelf gemaakte ketels Daarna 2 andere bier fusten gekocht en een andere opstelling gemaakt FB_IMG_1649089727305.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Bubble plate kolom. @pulle ik heb nog een complete 50 liter ketel met 10 platen gekocht die wordt nu verzonden ( op mijn verzoek met vliegtuig ) dus benieuwd wanneer dat binnen komt harry |
4 jaar geleden |
|
RE: Bubble plate kolom. Weer een stapje verder. Hoop tussen nu en 2 weken alles te hebben. threema-20220402-152802148.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten Even als geheugensteuntje voor mijzelf. Vanwege een goed gevulde graanschuur in m'n appartement wordt het weer tijd een whiskey in te gaan zetten, het laatste gistvat dat loopt is redelijk klaar, da... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Bakkersgist in combinatie met Suikerriet melasse @bazz Ik heb bakkersgist gebruikt en dat vergist prima, had uit 1 vaatje melasse (zonder toevoeging van rietsuiker) een kleine 5 liter opbrengst van 45%. Zelf ben ik qua smaak iets meer te spreken o... |
In forum Gist vragen |
4 jaar geleden |
|
Water-slot Waterslot aka ontluchter In het frans : barboteur. Vrij vertaald : borrelaar of broebelaar. Mooi woord. Iedereen kent ze, de plastiek versie : kost nagenoeg niets en werkt prima zolang er water in... |
In forum Het Café (praathuis) |
5 jaar geleden |
|
RE: Mountain Dew Ik heb de gemoute mais deze week gestookt. Alleen een strikrun want het is te weinig om nog eens te stoken. Ik heb er een fles je van 200ml 20% aan overgehouden. Niet veel maar wat mij gelijk opviel i... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |