Vond forum berichten leuk
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @sukrin Neen, dit heb ik niet geprobeerd. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
4 jaar geleden |
|
RE: sugerwash @ndre v.b. IMG_20220330_183039421.jpg |
In forum Gist vragen |
4 jaar geleden |
|
RE: vraag mbt kleine alambiek Je kunt eventueel een rvs gaasje rond knippen iets groter dan opening onderkant vd helm. Dan kun je de helm ondersteboven 'beladen' en gaasje er in vouwen. Ik had zelf een mandje gemaakt van rvs keuke... |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: Mijn eigenbouw ketel Aan het lassen met mijn dochter 😊 IMG_20220305_163248.jpg |
In forum Mijn installatie |
4 jaar geleden |
|
Mijn eigenbouw ketel Hoi. Ik wou graag mijn ketel met jullie delen! Hij zal vast niet perfect zijn maar tips zijn altijd welkom. Ik heb bij de oudijzer boer de ketel gevonden en de rest heb ik er zelf bij gemaakt. Vanda... |
4 jaar geleden |
|
RE: Bubble plate kolom. Bevestiging. IMG_20220325_134249.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Ouderwets Lightbody rum maken Na 9 mnd even proeven. De blanke rum is nagenoeg gelijk in smaak als de barbados rum " tje real McCoy. De gold doet niet onder voor de bacardi gold . Beide de caramel achtige achtergrond . De gold w... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Houbaarheid van koper zadels, koper sponsjes Ik ben ook over gegaan op die stenen karamische dingetjes als hier boven toen ik nog de t500 had . Werkte net zo goed . Nu met de ketels die in nu heb gebruik is ze weer . Even uitkoken in fris water ... |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Ooh dit topic geeft weer inspiratie om de tiramisu (lekker kerst toetje) met advocaat te maken, maar dan ook met eigen advocaat 😍 ga er me eind zomer eens aan wagen denk ik zomaar |
In forum Likeuren |
5 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Nog even en het is weer Pasen. We halen hem nog een keer naar boven! Het advocaat topic. Ouwe wijven drankje of vinden jullie het stiekem ook wel lekker? Er staan wat inactieve leden tussen zoals Piet... |
In forum Likeuren |
4 jaar geleden |
|
Patrick uit SweetLake Ben op de scouting ooit in aanraking gekomen met bierbrouwer uit blikken wat verworden is tot volgraanbrouwen uit de losse pols. Allerlei apparatuur en volautomatische spullen wil ik niet want het is ... |
In forum Stel je even voor... |
4 jaar geleden |
|
Hallo allemaal! Hoi! Ik wou mij graag even voorstellen... Ik heet Frits en heb de afgelopen weken hard gewerkt aan mijn mooie ketel. De interesse om zelf eens te gaan stoken was er al een hele tijd maar nu de daad bi... |
In forum Stel je even voor... |
4 jaar geleden |
|
RE: Eens wat anders proberen, (echte) rum Ik was vergeten de uiteindelijke opbrengst te vermelden, iets van 4,8 a 5 liter van 48%. Ik heb de rums die in het begin gemaakt waren, Kveik versus Saison laten proeven aan een collega uit de Caraï... |
In forum Spirits |
4 jaar geleden |
|
Stookwinkel stapt over naar PostNL Velen hebben het al eens gevraagd, of we niet kunnen overstappen naar een andere vervoerder met een beter trackingsysteem. Natuurlijk is er geen pakketdienst foutloos. Maar we zagen uiteindelijk genoe... |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Het kleine vaatjes topic Sla de bovenste hoepel er losjes omheen. hoepellosjes.jpg |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |