Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Nice |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
6 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Dat komt omdat hij nog wat troebel is, hij klaart in de fles nog verder. Onder druk gaat dat sneller dan in het vat. Ja zeker hoppig, maar vooral het aroma en de geur van de hop zit er in. Er zit geen... |
6 jaar geleden |
|
RE: Recept bakkersgist Bezoekje aan de molen in olst,we kunnen weer. |
In forum Spirits |
6 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Die kleur jan, lijkt wel veel geeliger...hoe smaakt hij? Hoppig? |
6 jaar geleden |
|
RE: Feedback Haha, dat snap ik. Wel tof om het te proeven en in je smaakpalet op te nemen. |
In forum Het Café (praathuis) |
6 jaar geleden |
|
RE: Feedback @alchemist De ijdele hoop waardeer ik omdat het een duurdere slijterij waardig is om op de plank te staan . En zeker waardeer ik dat wanneer iemand nog niet lang bezig is meteen ook met zo een kanon g... |
6 jaar geleden |
|
RE: Robbert's Tiny Projects Ik had hem nog niet gezien. Prachtig filmpje. Je producties worden steeds beter. Wat betreft de likeur... da's nog wel een werkje, evenals alle ingrediënten vinden. Hij komt zeker op mijn to do list. ... |
In forum Recepten |
6 jaar geleden |
|
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten Nieuwsgierig naar je bevindingen.... |
In forum Recepten |
6 jaar geleden |
|
RE: Feedback Ik zie het al, langzaam komt Robbert tot het besef dat de beste Whiskies uit Schotland komen 😉 goed bezig! Haha jij hebt een goede dag vandaag ofnie Nick? |
6 jaar geleden |
|
RE: Feedback Er staan nog 2 tiny's klaar @murmillo en nog een filmpje van een high land Whiskey van grof mout tot vloeibaar goud . Maar die blokkeert even in montage programma . Maar er komt dus nog meer . Super l... |
6 jaar geleden |
|
RE: Gedroogde citroenschil Als ze uitgaan van 9 gram wat het equivalent van 2 citroenen is dan kun je 4,5 gram per citroen aanhouden. Ik heb eens voor een gerecht waar de zeste van 1 citroen in moest 10 gram gedroogde citroensc... |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Gedroogde citroenschil Bauke, spreek je interne wetenschapper aan en doe een experimentje. In principe zou je met een 100 ml alcohol per batch kunnen beginnen. Batch A, met verse citroen volgens een recept dat je normaal ... |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Gedroogde citroenschil Zou interessant zijn om te weten hoe de verhouding is ten op zich te van verse, en hoe de smaak is. |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Project Boiler 80 liter Zonde... haha |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Feedback Ik heb je privé al aardig wat gestuurd. Ik probeer al je filmpjes steeds na te maken en het werkt super aan de hand van je video begeleiding. Zeker met zo'n kleine ketel kun je alle kanten op. Ik hoop... |
6 jaar geleden |