Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Als ik bottel, laat ik het nog altijd 2 weken liggen op kamer temperatuur dan is het voor de gist ideaal. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
6 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Top gercok. Cider is heerlijk he. |
6 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Lekker zo'n kippetje. Vroeger bij mijn ouders hadden we een oude oven in de garage staan. Dan deden we 3 of 4 gemarineerde kippen aan het spit en op grilstand. Heerlijk hoe dat rook. Bakje water onder... |
In forum De kookhoek |
6 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Later als ik groot ben. Eerst maar eens de fijne kneepjes van het stoken leren. Kan daar al veel interesse in kwijt. |
In forum Het Café (praathuis) |
6 jaar geleden |
|
RE: Project Boiler 80 liter Creatief ton! Ik wilde ook een 80 liter... uiteindelijk weer verkocht. Heb nu een 30l 50l 15l en 2.5l. |
In forum Mijn installatie |
6 jaar geleden |
|
RE: Hoeveel gist?? Hey Erik, waar loop je dan precies tegen aan? Ik kan er namelijk goed mee uit de voeten. Misschien kunnen we ervaringen delen? |
In forum Recepten |
6 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?
|
6 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Zeker. Maar mijn privé situatie laat dat even niet toe. Wel vorige week Robbert zijn exotische brandy gemaakt met de alquitara. Heerlijk. |
6 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?
|
6 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw ketel en kolom kickoff Ik was verkouden rik... 🙂 |
6 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw ketel en kolom kickoff Haha zelfde gedachte. Maar werkt wel. |
6 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw ketel en kolom kickoff Klinkt misschien wat ruig... Ik heb er gewoon pure natuurazijn in gegooid 3 dagen laten staan en hij was schoon. Goed nagespoeld en het was klaar. |
6 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ook gekeken. Leuk weer. |
6 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ik volg... |
6 jaar geleden |
|
RE: snuisterige Jurançon plantjes Leuk zeg... ben benieuwd of ze aanslaan. |