Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Grainfather koppelen Uiteindelijk met de iPad van mijn vrouw gelukt en daarna na diverse malen opnieuw opstarten en recepten overzetten gelukt. Op de telefoon doet hij het nu ook weer. Ik was al bang dat de Controller de ... |
In forum Grainfather |
6 jaar geleden |
|
RE: Grainfather koppelen Hij geeft aan: App Version 4.2.1 Build 1 |
In forum Grainfather |
6 jaar geleden |
|
RE: Grainfather koppelen Ik heb een soortgelijk probleem met de Connect. Gisteren voor de 4e keer gebrouwen met de Grainfather (vorige zomer gekocht). Voorgaande keren prima kunnen regelen met mijn smartphone via Bluetooth. G... |
In forum Grainfather |
6 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor OK, sorry. Ik begrijp het probleem. Gevaar voor blauwe enveloppen waarschijnlijk. |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dank voor alle positieve reacties. Leuk forum hebben jullie. Hou dat zo en laat iedereen in z'n waarde. Er zijn al genoeg afzeikfora. Vooralsnog ga ik (nog) niet stoken alleen brouwen. Ik heb nu een a... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hallo allemaal, Ik ben Pieter en woon in Enkhuizen. Ik ben sinds 2 jaar een enthousiast bierbrouwer mbv een elektrische weckketel en een elektronische brewcontroller obv Arduino en ArdBir software (ve... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Het iSpindel (open source hydrometer meter) topic Vandaag de iSpindel ontvangen; gifgroene kleur! Die raakt nooit zoek met zo'n uiterlijk. Ik had een tijd geleden bij Ubidots een account aangemaakt maar de free trial is nu verlopen en moet ik gaan be... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Het iSpindel (open source hydrometer meter) topic Hoe kunnen we bestellen. Via een PB? |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Het iSpindel (open source hydrometer meter) topic Ik ben ook nog steeds geïnteresseerd. Graag een prijs inclusief verzendkosten. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Het iSpindel (open source hydrometer meter) topic Als er nog ergens door iemand iSpindels gemaakt worden wil ik er graag eentje bestellen. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |