Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik vind dat er te veel te weinig smaak meekomt in de t500 met reflux, ik gebruik de reflux alleen voor alcohol en heb er eentje naast staan met de copperdome erop. De copperdome geeft veel en veel mee... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Het stoken doe ik voor de lol omdat we veel fruit hebben in onze boomgaard. Ben ooit begonnen met een een smartstill en toen kwam er snel een tweede bij maar inmiddels zijn die al vervangen door een T... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Pruimen en meer... ha ha wij hebben ook een megaoogst, we zijn de webwinkel al weer aan het vullen met stroop, jam, confituur, siroop etc etc Pruimenwinkel |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Pruimen en meer... pruimenplukken doe je hier |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Pruimen en meer... Kapisjon Pruimen zat hier, je kan komen plukken 😉 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Pruimen en meer... Laat jij dan gewoon de pitten etc zitten? Ik ontsap het fruit elke keer zodat ik met sap kan stoken. Waarom doe je dit zo als ik vragen mag? Kan ik misschien nog iets van leren 😉 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Daar heb je idd een punt, oke, en bedankt voor dit inzicht 😉 We gaan over op de refractormeter 😉 |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ha dank Munckerik, die wist ik maar die kan ik weer niet gebruiken met mijn kolom, daar komt namelijk 94% uit. Is er niet een 'beetje' betrouwbare omreken hulp? Ik ga hem zo bij zo bestellen voor de f... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
Pruimen en meer... wij komen om in de pruimen, en ik wil graag even mijn methodiek checken met iemand die dit ook wel eens doet. Ik ontsap de pruimen in weckketels. Doe dan 10 liter pruimensap, 10 liter water en 10 gram... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Beste Allemaal, Heeft iemand een tip, voor de t500 met koperen dome en alambiek om de alcohol te meten? Ik gebruik nu gewoon een Hydrometer maar daarvoor moet de vloeistof 20 graden zijn. Als de alcoh... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Bezichtigen en gevoel krijgen voor T500/grainfather met dome en alambiek Ik heb ze alletwee en je bent altijd een keertje welkom en ik ben er zeer tevreden over! |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |