Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

rinus55

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van rinus55

@rinus55

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Basisrecept rum" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @rumo niks, vergeten maar ze borrelen als een gek, misschien dat die bananen gekookt wat voeding geven, wel citroenzuur gebruikt met koken

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Daar is de lente" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @psycat heerlijk toch de natuur wakker te zien worden, woon midden in de stad en toch veel diertjes in de tuin, en alle plantjes lopen weer uit, genieten:)
    ps liedje ken ik niet

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Basisrecept rum" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @bort0 het is idd een gezellige vent, moest helaas nog meer doen anders was ik een uurtje gebleven

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Basisrecept rum" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    Vanmorgen melasse gehaald bij stookwinkel, aardige en behulpzame man trouwens, en er staan nu 2 emmertjes van 15 liter te gisten, ga verschillende recepten doen en proberen. Deze is 2liter melasse, 500 gram rietsuiker, kilo bananen die tot een papje…   Meer lezen»

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    @rumo het ziet zelfs lekker uit hhahaha topper

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    @rumo ziet er goed uit, wat voor vruchten in die bal?

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "groeps foto" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "groeps foto" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    @rumo ik snap jou punt, maar de temp van je uitloop doe je dat op gevoel of een meter er tussen?

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "groeps foto" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    @rumo dat wat je beschrijft met aparte slangen heb ik gedaan, ook de retour slangen, en bij de aanvoer ook met kraantjes zodat ik een goede controle heb.
    vind het geen door draven maar duidelijk en nuttig

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "groeps foto" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    @rumo de kolom is compleet, alleen even een matje halen bij de action voor de ketel, vandaag de boutjes er in gelijmd morgen afslijpen en vleugelmoertjes er op en klaar voor de kolom stook, dan ga ik als ik weer…   Meer lezen»

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "groeps foto" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    zo gaat die ongeveer worden, hier na nog een koperen toeter of bol maken die er ook op past
     20250316_145122.jpg

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "groeps foto" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    boven plaatje met tri clamp 
     20250316_145406.jpg

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "groeps foto" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    bouw keteltje met bestaande kolom er op
     20250316_145422.jpg

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "groeps foto" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    @rumo ik heb een roest vrij staalen vervangen voor een koperen en ben een kleiner keteltje aan het maken dan kan ik proberen of koper er in beter is of niet
     20250316_145353.jpg

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "juice orange suiker gist borrel?" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    zou zomaar kunnen dat het 10% bevat, met brood gist zal het niet veel meer zijn

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Op bezoek bij : – x -" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Op bezoek bij : – x -" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Brewbrain te koop

    Door kena1979 23 minuten geleden

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens