Meldingen
Alles wissen

Een newbee


Berichten: 1
Topic starter
(@the_bergdraeck)
New Member
Deelgenomen: 7 uur geleden

Hoi Medestokers,
Mijn naam is Rob van den Berg. Woonachtig in het zuyden des lands, in het drakendorp Beesel.
Heb sinds een tijdje een T500 Reflux met Dome Top. Ben van plan om met name gin (en als ik trek heb limoncello) te maken.

Geen eerdere ervaring. Tot dusver nog in gevecht om de reflux mooi continue op de juiste temperatuur te krijgen.

Leuk om vanaf nu wat meer over het forum te struinen.

Voor nu: cheers en goed drinken met deze hete temperaturen.

Groet - Rob aka BergDraecK


Beantwoorden
1 reactie
Alchemist
Berichten: 3332
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom mede Limburger, die cortenstaal draak ken ik wel.

 

En de basisalcohol, hoe ga je die maken?


Beantwoorden
Deel:

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?