Hoi Medestokers,
Mijn naam is Rob van den Berg. Woonachtig in het zuyden des lands, in het drakendorp Beesel.
Heb sinds een tijdje een T500 Reflux met Dome Top. Ben van plan om met name gin (en als ik trek heb limoncello) te maken.
Geen eerdere ervaring. Tot dusver nog in gevecht om de reflux mooi continue op de juiste temperatuur te krijgen.
Leuk om vanaf nu wat meer over het forum te struinen.
Voor nu: cheers en goed drinken met deze hete temperaturen.
Groet - Rob aka BergDraecK
Welkom mede Limburger, die cortenstaal draak ken ik wel.
En de basisalcohol, hoe ga je die maken?