Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

rinus55

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van rinus55

@rinus55

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Eerste stook van peated whisky – PPM" – leuk 1 jaar, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Whiskey maken deel 1 beslag maken. + deel 2 het destilleren ( Videos )" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @robbert dat is ideaal en ben ik gezond jaloers op.
    Hier heb je na 1 meter al water en dat is gewoon waardeloos, is niet anders.

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Whiskey maken deel 1 beslag maken. + deel 2 het destilleren ( Videos )" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @robbert Ooit ga ik ook met vaatjes werken en daar maak ik onder het huis een kelder voor alleen weet ik nog niet hoe in het vocht gehalte moet regelen, erg vochtig de grond hier

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @ronaldo welkom en veel lees en stookplezier
    de kerstman heeft het begrepen:)

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Whiskey maken deel 1 beslag maken. + deel 2 het destilleren ( Videos )" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @robbert is bijna 10% vermindering gangbaar of normaal in een vaatje?

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Whiskey maken deel 1 beslag maken. + deel 2 het destilleren ( Videos )" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @robbert dat vind ik het mooie ervan dat er vaak veel smaken in zitten die langzaam naar voor komen in je mond

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Whiskey maken deel 1 beslag maken. + deel 2 het destilleren ( Videos )" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @robbert kleurtje is mooi en hoe smaakt die?

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Whiskey maken deel 1 beslag maken. + deel 2 het destilleren ( Videos )" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Whiskey maken deel 1 beslag maken. + deel 2 het destilleren ( Videos )" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @robbert hoe hoog was toen je het in het vat deed?

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Enthousiast geworden" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Drank serie" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Sambuca" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Enthousiast geworden" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Mn rogge ontmaagding" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @robbert dan is dat fout gegaan, ik meende dat 1 kilo genoeg was, verklaart waarom de 2e emmer het beter heeft gedaan daar zat maar 3kilo rogge in met een kilo mout. volgende keer 1op 3 denk ik bedankt voor…   Meer lezen»

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Mn rogge ontmaagding" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @robbert ik heb 3,2 liter water gebruikt
    5kilo rogge en 1kilo mout
    en het schema hier boven gebruikt

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Mn rogge ontmaagding" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @robbert ben met rogge bezig geweest, geen idee wat ik fout heb gedaan maar de mash lijkt wel dikke stijfsel en meurt, 2e emmer was goed maar vrij scherp van smaak. heb geen suiker of dergelijke gedaan, alleen rogge en…   Meer lezen»

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Beste wensen met recept" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @rummy-dummy ook fijne feestdagen gewenst en bedankt voor je recept.
    de rest van het forum ook fijne feestdagen

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Hallo allen!" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    welkom en veel lees plezier

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Hallo luitjes" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Drank serie" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Brewbrain te koop

    Door kena1979 4 uur geleden

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens