-
Robbert antwoordde op het onderwerp "De moeilijkste drank." – 5 jaren, 3 maanden geleden
Vodka , whiskey , aquavit zijn juist de makkelijkste dranken om te maken . Beslag is eenvoudig basis mouten en maischen van granen, wat eigenlijk elke beginner hoort te kunnen .( Hobby stokers beginnen vaak met suiker omdat men denkt… Read more»