-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Waar is mn voorloop heen?" – 4 jaren, 12 maanden geleden
Wanneer je Armagnac of cognac op charantaise of Armagnac still stookt ( bij destilleerij waar ik een paar dagen per maand freelance werken ze erop ) maak je gebruik van de premiere chauffe ( ketel) en bonne chauffe. . deze… Read more»