• Robbert antwoordde op het onderwerp "Waar is mn voorloop heen?"4 jaren, 12 maanden geleden

    Wanneer je Armagnac of cognac op charantaise of Armagnac still stookt ( bij destilleerij waar ik een paar dagen per maand freelance werken ze erop )  maak je gebruik van de premiere chauffe ( ketel) en bonne chauffe. . deze…   Read more»

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?