• Robbert antwoordde op het onderwerp "(opnieuw) Hallo"4 jaren, 12 maanden geleden

    @beusdekom ik heb inderdaad een paar ketels wat aangepast wat zeker de smaak omhooghaalde . Maar ik moet wel zeggen als je nog geen t500 alambiek hebt kun je ook kiezen om een alquitara of een gewone Alambiek ketel erbij …   Read more»

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?