-
Robbert antwoordde op het onderwerp "(opnieuw) Hallo" – 4 jaren, 12 maanden geleden
@beusdekom ik heb inderdaad een paar ketels wat aangepast wat zeker de smaak omhooghaalde . Maar ik moet wel zeggen als je nog geen t500 alambiek hebt kun je ook kiezen om een alquitara of een gewone Alambiek ketel erbij … Read more»