-
Robbert antwoordde op het onderwerp "Doe ik iets fout?" – 4 jaren, 9 maanden geleden
Was het mout extract diastatisch ? Zonder enzym zal er van de mais weinig opbrengst zijn. Het lijkt erop dat Voornamelijk en alleen de suiker voor de opbrengst heeft gezorgt .