-
Robbert posted a new topic "Wanneer een vat nog iets lekt ?" – 4 jaren, 8 maanden geleden
Onlangs heb een gebruikt vat erbij gekregen . Opzich was deze met de vorige inhoud dicht . Maar een port bevat meer vaste deeltjes dan een schrale whiskey . Na vullen ging het vat weer iets zweten langs naad …. Read more»