• Robbert antwoordde op het onderwerp "eau de vie stoken"4 jaren, 8 maanden geleden

    2weken gisten is erg vlot.  Fruit altijd proberen langzaam te vergisten .Maar zo te lezen is er veel aroma .   DE T500 ketel is niet zo sterk in aroma overbrengen . Als je op pulp hebt vergist stook dan ook…   Read more»

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?