-
Robbert antwoordde op het onderwerp "eau de vie stoken" – 4 jaren, 8 maanden geleden
2weken gisten is erg vlot. Fruit altijd proberen langzaam te vergisten .Maar zo te lezen is er veel aroma . DE T500 ketel is niet zo sterk in aroma overbrengen . Als je op pulp hebt vergist stook dan ook… Read more»