• Robbert antwoordde op het onderwerp "Krijg mijn stookwijn niet helder"4 jaren, 7 maanden geleden

    @anton-van-veen  als je het van de gist hebt afgegeheveld kun je het gewoon destilleren .  In een normale goedwerkende ketel hoeft stookwijn niet geheel helder te zijn . Met destilatie wordt het kraakhelder . ( Je kunt immers ook wijnen…   Read more»

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?