Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Rietsuiker melasse behoefte 2020, het is onderweg! € 2,00 per liter. Ik ga op 11 of 12 juli naar Deventer en zou eventueel enige vaatjes mee kunnen nemen voor personen uit de omgeving Hoofddorp. |
In forum Spirits |
6 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor De meeste stoken waren met een suikerwash dus daar zit weinig smaak aan. Daarvoor heb ik de refluxkolom gemaakt zodat ik redelijk neutrale alcohol krijg die ik nadien op smaak breng. De Alambiek heb i... |
In forum Stel je even voor... |
6 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Mijn naam is Frans, ben 64 jaar en woon in Hoofddorp. Sinds twee jaar met pre-pensioen en derhalve veel vrije tijd. Drie jaar geleden een koperen 10 liter alambiek gekocht uit Portugal en stook incide... |
In forum Stel je even voor... |
6 jaar geleden |
|
RE: Rietsuiker melasse behoefte 2020 Ik zou ook graag 20 liter af willen nemen. Ben nieuw hier en weet nog niet alle procedures. Groet Frans |
In forum Spirits |
6 jaar geleden |