Forum antwoorden aangemaakt

RE: Glazen destilleerkolom van waterdestileerapparaat (gratis)

Hè dat is jammer. Wel gaaf zon glazen kolom!

In forum Vraag en aanbod

6 jaar geleden
RE: Glazen destilleerkolom van waterdestileerapparaat (gratis)

Denk je dat als ik een pan van 18 cm scoor een beetje deeg koelslangetjes er op... dat ik een beetje kan experimenteren?

In forum Vraag en aanbod

6 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Ah mijn eerste bericht is gelukt hoor! Mijn naam is Stephan. Ik lees al een tijdje mee hoor en heb hier al veel van opgestoken. Waar ik woon kan je lekker laten stoken maar dit gaat vaak met zulke gro...

In forum Stel je even voor...

6 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hallo ik ben sinds kort ook aangemeld hier.

In forum Stel je even voor...

6 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Goeiendag allemaal. Mijn naam is Stephan. Stiekem heb ik al een tijdje mee zitten lezen hoor. En heb alweer een heleboel van jullie opgestoken waarvoor dank! Waar wij de het grootste deel van het jaa...

In forum Stel je even voor...

6 jaar geleden