Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wietolie, een gift van de goden!

Ik heb al even niets meer van onze oliesjeik Lummel gehoord. Heeft iemand nog contact met hem? Hoop dat alles goed is.

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Ik zit aan de Christmas Ale van de vorige batch. Lekker spul ?

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Hoeveel ml alcohol 40% of na her distilisatie 80% uit 21l water

Het heet Turbo Clear trouwens.

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Dat is klaringsmiddel, dat is bedoeld om de wash helder te maken. Maar een T500 heb je met een paar keer stoken terugverdiend, en dan heb je altijd veel en veilige alcohol.

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Josbos, heb je de T500 met reflux kolom al overwogen? Dan maak je van boven beschreven zakje gist en 8 kilo suiker 4,5 liter van minimaal 92%.

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Zondag 1 december 13.00 Stookforum borrel in Rekken.

Goed dat je het nog even aanhaalt Bauke! Zou jammer zijn als het in de vergetelheid geraakt. Ik ben er bij.

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: Robbert's Tiny Projects

Ziet er geweldig uit Robbert, en wat gaaf dat dit weer zorgt voor n ieuwe inspiratie! Ook Nimrax bedankt voor het leuke monteren! Daar heb je je tijd weer goed aan besteed, echt leuk!

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Retourgoederen aangeboden

Helaas zijn ze net uitverkocht ?

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
RE: Retourgoederen aangeboden

Hoi Andre, Prima! Als je via de 1,00 euro betaallink 12,00 euro selecteert komen de verzendkosten er automatisch bij ?

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
Retourgoederen aangeboden

Ik heb de verkochte spullen hier weggehaald, de nieuwe plaats ik hier weer bij. 12 liter ketel met hier en daar een deukje. Oa de bodem is niet vlak omdat iemand zelf is gaan kloppen. Dat geeft verder...

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
RE: Aangeboden: Dikke Spaanse Alquitara ketel, 30 liter en helemaal nieuw

Fijn dat hij bij jou een 2e leven gaat krijgen Robbert! Sterkte met je oog ?

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
RE: Tilt hydrometer

De waardes in een melassevergisting kunnen idd afwijken door oa niet vergistbare suikers, hoge viscositeit van de melasse, maar je kunt met de Tilt nog altijd het begin en eind sg met elkaar vergelijk...

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden
RE: Vervolg op wat eten we vandaag

Klinkt ook weer heerlijk Chris, leuk dat jullie alles zelf maken?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: Alcohol voor THC olie

Hoi Carlos, ik wil in dit topic niet te ver van het huidige onderwerp afraken, maar 4,5 liter van 92 tot 93 % met de T500 is vrij standaard met de Turbo Classic 8 en 8 kilo suiker. In de T500 topics i...

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
RE: Vervolg op wat eten we vandaag

Op de Roti vellen na was het echt perfect. De vellen van Faja Lobi koop ik niet meer. Ze bestaan niet uit laagjes, het is gewoon een hele droge pannekoek. Dus heb het zonder Rotivel gegeten. Daar moet...

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
Pagina 100 / 456