Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Chris, ook namens mij van harte gefeliciteerd met Adriana, ik zie het feest al helemaal voor me... we kennen je inmiddels he ? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept voor de "echte" Limoncello Dat ziet er mooi uit Jur, goed bezig! |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Als je zwemt kun je toch niet drinken? Of was het een hottub ??? Ik heb vanavond weer mn biljartavondje, die heb ik vorige week overgslagen ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Sterkte man, nare periode. Hoop voor je dat er snel duidelijkheid, zekerheid en rust voor je is. Een bezoekje bij Chris zal je zeker rust brengen 😉 Doe kalm aan! |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Hier net zo, ik heb het meest noodzakelijke gedaan, verder alles kalm aan. Verder bijna geen alcohol op, genoeg geproefd die 4 dagen. Toch kijk ik alweer uit naar de volgende keer. En Erik.... Ik zi... |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Jij moet gewoon mee Erik! Dan maar even pauze hoor 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Dat is alweer een stukje zuidelijker DB 🙂 Kun je op de borrel bij ChrisV! |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Dit weekend is dus nu aan de gang: |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE @munckerik mooi he 🙂 @Ijsvogel We kunnen dat weekend als uitgangspunt nemen. Begin volgende week zal ik contact opnemen met Johan. Hij is op dit moment toch druk met het wilde weekend van meneerwate... |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Half april zijn er geen kindervakanties volgens mij. Zou dat een mooi streven zijn? |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Als er genoeg mensen zijn die meewillen dan organiseren we het gewoon nog een keer 🙂 Johan gaat nadenken over een paar nieuwe details, zodat het voor degenen die opnieuw meegaan ook weer leuk is. Zo k... |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Het is geen Ommen maar Valkommen 🙂 Betekent wekom. 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist De Air Still Fermentation kit is inderdaad een goed alternatief. Kool en klaringsmiddel is inbegrepen 🙂 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Hoi Celis, Als je wash goed geklaard is kun je het prima een tijd bewaren. Bakkersgist kan wel maar je percentage zal niet in de buurt komen van een wash die met turbogist is gemaakt. Een wash met t... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Uetefleuen in Zweden! Prachtig verwoord Heikos! De BBQ zal deze keer extra leuk zijn omdat we nu herinneringen uit zweden hebben om over te praten 🙂 Wat betreft de sörstroming, ik heb daar nog geen foto's van gezien. Ik he... |
9 jaar geleden |