Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Rum Dunderpit (titel aangepast) Geeft niet hoor, er zit vrijwel altijd wel wat restalcohol in. Gewoon proberen. Succes! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Molasses wash klaren De gist moest mog even wakker worden ? was hij al lang uitgegist? Fijn dat het weer op gang is. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
Foto's van het 1e stookforum Barbecue feest! Vandaag is het zover, we gaan lekker eten en drinken in Loosdrecht! Als je leuke fotos hebt gemaakt mogen ze in dit topic! Iedereen heel veel plezier vanmiddag en vanavond! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Gewoon in je emmer doen, ze begonnen te schimmelen lieverd, anders moesten we ze weggooien ? |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Ik ben altijd vroeg wakker ? ik ben er om 14.00 al, lekker rustig aan alles neerzetten. |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Dumo, kom je op de motorfiets dat je geen ruimte hebt voor drank? |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Mijn vrouw vindt het nog steeds niet erg die spullen in de keuken ? dit was trouwens de laatste voorraad van iMake, het kan nog wel een maand duren voor er nieuwe voorraad komt, dus ik heb geen haast ... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Haha ja die achtergrond is soms net nieuw behang op die muur.. mijn werkruimte is boven maar die grainfathers zijn een beetje groot om een wenteltrap op en af te slepen 🙂 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) 37 man inclusief kinderen. Er is voor 35 man vlees besteld (bourgondisch pakket) . Ik denk dat we daar wel mee uitkomen omdat er ook vegetariers en kinderen aanwezig zijn. Mijn dochter werkt bij de ba... |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Je zou een pruim kunnen proberen te enten ? je kunt wel verschillende kersenrassen enten op 1 boom. |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Filter bouwen Erbij, maandag krijg ik je filter binnen. Vandaag alleen de trechters ontvangen... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? En het is superhandig, geen gezeur met ontpitten waar ook weer fruitvliegjes op af komen, en minder drap en minder kans op methanol doordat je alleen het sap koopt. Ze hebben het geasteuriseerd zonder... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Mooi boompje! Morellen zijn behoorlijk zuur om zo te eten, daarom worden ze gebruikt voor kirsch, taartvulling of jam, de laatste 2 met toevoeging van veel suiker. Als het er is zal ik eerst soortelij... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Ik heb net bij de wijkgaard 50 liter morellensap besteld. Bag in box, 5 liter in een doos en kost een tientje. Zij persen zelf. Levering is pas in juli of augustus. Klinkt niet goedkoop maar als je ... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Jij consumeert dan ook zeker een paar honderd kilo fruit per jaar, dus met jouw gezondheid is niks mis haha |
9 jaar geleden |