Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Gisten Oké bedankt Maar ik heb gewoon appels gebruikt en niet aardappelen Is dan ook de fruit ,water,gist verhouding te veel ?? |
In forum Gist vragen |
5 jaar geleden |
|
RE: Gisten Oké bedankt Ik ben benieuwd het word mijn eerste stook Ik weet niet of ik het goed gedaan heb Ik heb 8kilo appels fijngehakt daarbij 15 liter water klein beetje suiker en 28gram prestige fruit snap... |
In forum Gist vragen |
5 jaar geleden |
|
Gisten Goedemiddag allemaal Ik ben net nieuw op dit forum Ik ben een getrouwde man 44 en heb een dochtertje van 10 en wij zijn woonachtig in het mooie Oss Ik heb in Hongarije een keteltje op de kop weten ... |
In forum Gist vragen |
5 jaar geleden |