|
Inmiddels een liter van 58% binnen. Dus 3 liter melasse op h... In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Overigens wil er nog aan toe voegen dat ik vloeibare kool we... In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
Sulfiet, citroenzuur, klaringsmiddel, klimaatkast, hevelen, ... In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
Bouwkunde, zou deze pomp ook olijfolie kunnen verpompen denk... In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
Perfect toch? Al da opjagen van gist op 25 graden of warmer ... In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
Ja heb heel erg veel verkloot. Ik schat dat ik van de eerste... In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
En de Grainfather loopt weer, de eerdere stookwijn op het ou... In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Hoi Stokerke, ik heb gewoon geproefd, regelmatig met de ving... In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Ik schrijf nu wat ik ooit heb gehoord van een stoker en wat ... In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
Dat is heel grappig, heb eergisteren in Weesp rogge Jenever ... In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
ik pak nu effe een wijntje na een paar dagen fietsen en zuip... In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
Zo nu het resultaat is er gisteren niet meer van gekomen, do... In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Kan wel wat opsturen maar je bent altijd welkom, woon tussen... In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Met rum bedoel je? Hoeveel? Ik weet het niet eens precies, ... In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
Ik heb geen idee waar jouw gistsmaak vandaan komt , kan in d... In forum Stooktips |
9 jaar geleden |