|
Oh ja ik zie het nu. Ik denk dat ik pas s'avonds ga. Ben ove... In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
Nu krijg ik net een mailtje dat we het sap maandagavond kunn... In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
We hebben besloten een weekje vroeger met vakantie te gaan, ... In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
Ik verdun rechstreeks uit de kraan, maar hangt er van af waa... In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
Meestal zijn het idd de olien, dit noemen we het Ouzo effect... In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
Verplicht eigen tentje meenemen en dan huren we de hele camp... In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
Pffff dat zal een bende geven zeg. In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
Klinkt goed, en dat je hem snel voelt zal zeker wel bij deze... In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
Jaa lekker! Smaakt goed! 😉 In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
Doe mij er ook 1, ik zit vol van de cider..... In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
He Jan, zie dat je hebt 1000 leden. Gefeliciteerd man. Ik ne... In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
Harries en Denjo, welkom bij de club! We zitten nu op 1000 l... In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
Idd wakker gemaakt haha. Ik kreeg hem ook net
Ik wacht nog... In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
Dit is zijn antwoord. Helaas nog geen duidelijkheid, maar oo... In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
Ik ga hem nu mailen. In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |