|
Ik heb al 20 cannetjes vol . vanmiddag de rest. Het ibc vat ... In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
Dag Sander, welkom hier!
De meningen lopen uiteen, ik ze... In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
Leuk dat ze mijn naam in de kist hebben gebrand he 🙂 Haha. ... In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
Ik zit weer aan een lekker glaasje Calvados, het is niet vee... In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
Jac krijgt komende week een nieuwe fermenter en deze gaat re... In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
Hoi Jac,
In dit geval heeft het vervangen van de kraan dan ... In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
Deze plaats ik even namens Pino, jullie melasse is gearrivee... In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
De frambozen zijn nu aardig uitgegist. Heel af en toe nog ee... In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
Hoi Erik,
Ja, ik ben en toendertijd achteraangegaan maar to... In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
Dan wachten we even de reactie van Jac af! Hoop dat dat het ... In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
Welkom Jac, leuk dat je erbij bent!
Een forum met gezellige... In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
En als hij meeleest, ook even meeschrijven en foto's plaatse... In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
Bedankt voor jullie snelle antwoorden!
Ik heb hem geadvisee... In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
Ik had wel meteen gevraagd of hij hem wel op zijn kop heeft ... In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
Hoi mannen, ik heb zojuist gesproken met een eigenaar van ee... In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |