-
RuMo antwoordde op het onderwerp "ook nieuw" – 1 maand, 3 weken geleden
@henk-2 welkom. Leuk om weer een oude hobby op te paken en om fruit uit de eigen tuin te gebruiken, dat zie ik als een echte luxe. En volgens mij heb je al een stijgende lijn in je leercurve 😀