-
PaulG antwoordde op het onderwerp "Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden." – 5 dagen geleden
@botanicalnz Afgunstig neen. Maar wonen in een land waar je voor eigen gebruik mag stoken … het geeft rust, dat zou ik fijn vinden. Hier in Spanje is het ook illegaal. Geniet van de kennis die hier op het forum… Lees verder»