-
Robbert antwoordde op het onderwerp "op vat ?" – 5 jaren, 3 maanden geleden
Ten alle tijde is het beter om een drank op hoger percentage dan Drinksterkte de drank te lageren op vat . Tijdens lageren is er een deel dat verdampt ven een deel dat in het hout trekt . ( Ook… Read more»