Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Hallo stokers, Ik ben ondertussen ongeveer een jaartje aan het experimenteren met mijn grainfather waar ik gin mee wil stoken. De basisalcohol is ondertussen geen probleem meer maar de 2de of 3de stoo... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
Hoeveel botanicals in de grainfather gin basket? Hallo stokers, Ik ben ondertussen ongeveer een jaartje aan het experimenteren met mijn grainfather waar ik gin mee wil stoken. De basisalcohol is ondertussen geen probleem meer maar de 2de of 3de stoo... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Beste stokers, Ondertussen ben ik al een tijdje bezig met het testen om een degelijke gin te maken en ben op zoek naar wat inspiratie. Buiten wat ik van Odin gevonden heb blijft het moeilijk om de jui... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Geweldig Robbert! eerst wat neutrale alcohol stoken en dan aan de slag ermee, bedankt alvast en ik hou je op de hoogte. |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Ook graag een receptje voor chartreuse Robbert, dat zou ik,echt graag eens maken. prettige feesten voor iedereen verder! |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Mooie collectie Chrit! jij bent volgens mij niet aan je proefstuk toe ? veel plezier hier |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dag Fastback, Ik bestel al mijn kruiden en batonicals bij Biobox.be geen idee van waar je bent maar zeker de moeite om eens naar de website te kijken. Zeer veel grote gin-fabrikanten doen hier ook hu... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Geweldig gompie! heb hier nog een 5-tal liter spooksel staan aan 60%, aanlengen en donderdagavond door de grainfather sleuren ?. en dat van die graanalcohol ga ik zeker proberen. |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Iemand hier die ervaring heeft met het stoken van Gin? ik ben op zoek naar de hoeveelheid botanicals die ik moet gebruiken om een correcte gin te maken (jeneverbes, koriander, engelwortel, orriswortel... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dag Lummel, ik ga zeker dat recept eens opzoeken en proberen, tot nu toe turbogist 24 en 48 uur geprobeerd maar de basis vodka heeft een bepaalde geur en smaak die wat onaangenaam is. In plaats van su... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hallo allemaal, ik ben op zoek naar recepten of richtlijnen qua hoeveelheden herbals die ik moet gebruiken in mijn grainfather om een lekkere gin te maken. ik kocht er direct zo’n kruidenpot bij die ... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hallo Iedereen, Al lang en veel gelezen op dit forum en eindelijk beslist om me hier in te schrijven. Na de aankoop van een Grainfather als gek beginnen experimenteren om Gin te maken. Helaas tot op h... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |