Forum antwoorden aangemaakt
|
Krijg mijn stookwijn niet helder Beste stokers mijn stookwijn word niet helder. Heb klaringsmiddel gebruikt maar wedt niet wat ik verkeerd heb gedaan. |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
Ontgisten stookwijn Beste stokers, Na 2weken fermenteren gisteren de stookwijn ontgist en klaringsmiddel toegevoegd. Nu zie dat er toch nog wat gistings activiteit aanwezig is. Heeft dat invloed op het klaringsproces en ... |
In forum Gist vragen |
5 jaar geleden |
|
Klaringsmiddel Beste stokers, Na 2weken gisten gisteravond het vat geopend en het rook goed. Na 10 min flink roeren om zo de stookwijn te ontgisten heb ik het klaringsmiddel toegevoegd en gehandels zoals op de verpa... |
In forum Gist vragen |
5 jaar geleden |
|
Stookwijn Kan ik stookwijn invriezen om het op een later tijdstip te kunnen stoken? Zo niet hoelang is stookwijn houdbaar. Mvg Anton van veen |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |