-
Anton van veen posted a new topic "Klaringsmiddel" – 4 jaren, 6 maanden geleden
-
Anton van veen posted a new topic "Ontgisten stookwijn" – 4 jaren, 7 maanden geleden
-
Anton van veen posted a new topic "Krijg mijn stookwijn niet helder" – 4 jaren, 7 maanden geleden
-
Anton van veen posted a new topic "Klari gsmiddel" – 4 jaren, 7 maanden geleden
Beste stokers, Na 2weken gisten gisteravond het vat geopend en het rook goed. Na 10 min flink roeren om zo de stookwijn te ontgisten heb ik het klaringsmiddel toegevoegd en gehandels zoals op de verpakking vermeld stond. Na 1 uur… Read more»
-
Anton van veen posted a new topic "Stookwijn" – 4 jaren, 7 maanden geleden
Kan ik stookwijn invriezen om het op een later tijdstip te kunnen stoken? Zo niet hoelang is stookwijn houdbaar.
Mvg
Anton van veen