Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Anton van veen

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Anton van veen

@anton-van-veen

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Ontgisten stookwijn" – 4 jaren, 7 maanden geleden

    @anton-van-veen als er levende gistcellen aanwezig zijn en je gaat erin roeren voeg je zuurstof toe waardoor gistcellen weer gaan knopvormen en afvalstoffen uitscheiden .
    Bij Een goede ketel hoeft de stookwijn niet geheel geklaard te zijn .
     

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Krijg mijn stookwijn niet helder" – 4 jaren, 7 maanden geleden

    @anton-van-veen  als je het van de gist hebt afgegeheveld kun je het gewoon destilleren .  In een normale goedwerkende ketel hoeft stookwijn niet geheel helder te zijn . Met destilatie wordt het kraakhelder . ( Je kunt immers ook wijnen…   Read more»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Stookwijn" – 4 jaren, 7 maanden geleden

    @anton-van-veen goed plannen is beter.   Als je een stookwijn maakt weet je dat je na max 3 a 4 weken moet destilleren  Stookwijn lang laten staan gaat de kwaliteit achter uit. Je zou het iets kunnen verlengen door het van…   Read more»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 dag geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 6 dagen geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

  • Gratis Prestige Essence proeven! Probeer eens iets nieuws

    Door Stookforum 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens