Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Whisky mash maken van mout Uhmm dus ik mag als ik 3 x verwarmd heb (met alle mout erin ) niet alles opvangen in een kaasdoek met omschudden , en dan spoelen , .omdat ik alles in 1 emmer kook. Ik weet anders niet hoe ik moet spo... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Wisky mout maken Niet na die 3 stappen eerst alles omgieten door een kaasdoek en dan het water koken toch ? Of alles koken ? |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Wisky mout maken Ja smaak is ook belangrijk zeker weten . Maar ik ben er niet zo zeker van die andere manier, Dus na die 3 stappen 90min koken ? Af laten koelen tot 25graden en dan gist erop doen |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Goeieavond Weer een stoker uit het zuiden erbij |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
Whisky mash maken van mout Ik wil graag een mout mash maken Ik zie een paar mogelijkheden Welke is het beste met hoogste alc % Alles in een emmer en 60gradeb water erop Of de 3 stappen warm maken |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Goeieavond Weer een stoker uit het zuiden Ben net pas begonnen, maat van me heeft me aangestoken. |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |