Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Whisky mash maken van mout Ja dit is een nieuw project Ik had met mais die turbo gedaan. Ging wel goed |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Op Mn mais moonschine |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Hij zei waarom gebruik je dat dure gist (turbo) . Ik vind ik snel gaan en goed en mooi resultaat 30% eerst stook |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Ja omdat die man mij dat aanbevool Haha |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Deze gist goed? |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Het enigste wat ik kan krijgen is een vlees molen Anders moet ik ene gaan bestellen |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Die heb ik helaas niet |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Oké super uitleg Ik ga zo beginnen met het mout te schrooten Kan gewoon in de blender toch , niet te fijn maken. Ik zal zo even foto posten |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Oké is goed Hoeveel spoelwater moet ik gebruiken op 2 kilo Als ik dat 2x gedaan heb en 8 liter Iin me 25liter emmer heb gedaan hoeveel water moet ik dan bijvullen . En gewoon lauw water ? |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Of 7 liter doen |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Ik heb een 10liter ketel Kan ik 2kilo per x koken op 8 liter water toch? |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Oké dankjewel voor de info Hoelang zou ik dan koken ? Ik moet 3x het hele proces opnieuw doen om alles klaar te krijgen Kost veel gas haha |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Oké super. Dan ga ik morgen beginnen Ik zal vantevoor even me hele voorbereiding uittypen en posten Thanx |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Deze man heeft een hele goeie ketel maar ik heb maar een 10liter ketel waar ik in kook . Ik kan niet spoelen zoals hij dat doet tenzij ik het opvang in een vergiet met een kaasdoek erin En deze man h... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout en 90min koken Erna is dat niet veel Gr |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |