Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Hoeveel inhoud ketel heb ik nodig.
|
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoeveel inhoud ketel heb ik nodig. Overigens heb ik mijn 32L ketel dusdanig opgebouwd dat ik de 10L thumper aan de ingang kan afluiten. Die kan ik dan als kleine potstill gebruiken. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoeveel inhoud ketel heb ik nodig. Het is een beetje rare vraag, om eerlijk te zijn. Ik heb zelf het formaat van mijn ketel gekozen op basis van de opbrengst die ik aan druiven uit eigen tuin krijg. om je een idee te geven. Ik neem e... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Foto's van brouwopstellingen. Dit is mijn huidige opstelling. Gewoon lekker in de keuken. Ik heb gelukkig een vrouw die de lol van al dit soort dingen ook echt in ziet. het is me zelfs gelukt om door mijn stooksel haar waardering ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoe zie ik het verschil tussen rubber en siliconen Ali Siliconen |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoe zie ik het verschil tussen rubber en siliconen Op Aliexpres zijn ook siliconen matten gevonden. die heb ik toen ook besteld om mijn pakkingen uit te snijden. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |