Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Rum van melasse stoken zeker waar. Ik ben wel een expert op het gebied van rum drinken! nog niet op het gebied van rum maken kennelijk. Mocht Pino het lezen hoor ik graag wat hij er van denkt! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken @Nimrax, allright allright dan is het nu gewoon afwachten geblazen. Ik mag hopen dat de rum uiteindelijk gaat smaken zoals ik gehoopt had. Fust met rum lekker in de kelder laten rusten op eiken en da... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ik heb hem even gekeken en die paarse rum lijkt me niet mis 😉 uiteraard probeerde ik op de Caribische manier rum te maken zonder essentie. Nu dus afwachten hoe de rum smaakt na drie maanden op houtsni... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Hallo Allen, tijdje geleden dat Ik vragen gesteld heb op het forum over het maken van rum. sindsdien heb ik een nieuwe ketel van een liter of 6 gekocht om zo iets grotere batches te kunnen stoken. ik... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Ik zou met alle liefde vertellen wat hij gekost heeft alleen weet ik het niet helaas. Is al een aanzienlijke tijd geleden dat hij naar Nederland is gekomen! Waarschijnlijk betaalde hier men toen nog m... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Danku danku |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ga mijn best doen om alles in de gaten te houden 😉 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken In mijn enthousiasme vergeten te melden dat ik uiteraard ook melasse en rietsuiker heb om mee te produceren. Daarnaast heb ik ook wel een grote ketel maar vind ik het leuker om met mijn alambiek te pr... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hallo allemaal, mijn naam is Jeroen ik ben 22 jaar oud (studeer nog) en ben in aanraking gekomen met het stoken door mijn vader. Het liefst maak ik rum en ik ben ook van plan om in de toekomst whisky ... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Goedenavond heren, ik ben sinds 10 minuten nieuw op dit forum! Ik hoop dat ik in de goede categorie ben terecht gekomen. Heb de eerste 5 pagina's al doorgebladerd. Ik ben van plan om hobbymatig rum t... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |