Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Mijn ketel Helaas erg druk de laatste dagen, aankomend weekend eens kijken of ik de vuldop er aan kan lassen en de geperforeerde plaatjes onder en boven in de kolom. Ik had van m'n collega Niels al wat ceramisch... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Mijn ketel Hoi monoblock, Wat is een cm kolom, en hoe gaat het met het reinigen van die lavasteen? Moet je ze spoelen na iedere stook? M'n kolom is er niet eenvoudig af te halen, is het dan misschien niet makkel... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
Mijn ketel Hallo, Ik ben Diederik en dit is mijn eigen gebouwde destilleer installatie, Ik kwam op het idee om een stookketel te bouwen na het vinden van een koperen boiler vaatje en wat aanmoediging van een ken... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |