-
Dirtbag antwoordde op het onderwerp "Keuze Copperdome op t500 of kleine ketel" – 5 jaren geleden
Heb voor dezelfde keuze gestaan en ga binnenkort een melasse en een roggebrood vergisting wegstoken in m’n T500 met koperkop en liebig.
db -
Dirtbag antwoordde op het onderwerp "Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy" – 5 jaren geleden
Ik heb deze nu ook opgestart huidige plan de campagne is: Moet straks nog de gist toevoegen, vond 35 celcius net ietjes warm voor pitchen. Het dit topic geheel gelezen en ook die op dat internationale forum ;)… Read more»