Forum antwoorden aangemaakt
|
Mijn ketel en de bouw ervan Goedeavond, hierbij wat fotos van mijn eerste bouw van een ketel. Ik brouw al tijden bier , en heb mij al tijden geintereseerd in het destilleren. En met name whiskey, dit omdat ik het graag ook drink... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |