Forum antwoorden aangemaakt

Mijn ketel en de bouw ervan

Goedeavond, hierbij wat fotos van mijn eerste bouw van een ketel. Ik brouw al tijden bier , en heb mij al tijden geintereseerd in het destilleren. En met name whiskey, dit omdat ik het graag ook drink...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
Pagina 2 / 2