Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Goedemiddag! Ik ben Joris en heb inmiddels mijn 2e ketel zelf in elkaar gezet! Hiervoor had ik een kleine, 4 liter rvs ketel gekocht! Nu heb ik er 1 van een oude ketel gemaakt met wat zaag en soldee...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden