Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: IS DIT BLAUW!? Ja dat is een pak van m'n hart. Bedankt voor het meekijken en -denken! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: IS DIT BLAUW!? Het lijkt bij daglicht en na de eerste schrik toch aan het glaswerk te liggen. Mee eens? Het linker wijnglas bevat de alcohol. Water in het andere glas. Onderste foto de hals van de belfles die ik een... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
IS DIT BLAUW!? Geacht forum, O jee, wat nou!? is Dit blauw? zo ja, dan heb ik iets gelezen over dat we dat helemaal niet willen en dat er wel of niet wat aan te doen is. Wat zien jullie behalve liggende foto's? :S B... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Smaak van een neutraal gemaakt van suiker,water en gist Hoi allen! Interessant topic voor mij, als ik even op jantje's verhaal in mag haken met wat vragen : ik experimenteer op het moment met een gistingsfles van tien liter gevuld met zon 7 liter schoon du... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hallo Allemaal! Ik ben Lucien, man van 38 en woonachtig met mijn gezin in ons geliefde Gelderland. Ik ben sinds een poosje trotse eigenaar van een smartstill en heb al het een en ander gemaakt aan alc... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |