Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Tsipouro/grappa Was even druk dus zie dit topic nu pas. Chris, van de druiven ga ik wijn van maken in de fermenter. Heb je enig idee hoe zoet dat ze zijn? Ik heb overigens je tel gekregen van Nimrax. Jan, dat pers... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookvraag: Hoe snel mag ik mijn stripping run doen met een Grainfather(hoeveel vermogen) Ik ook op vol vermogen met de Grainfather fijnstook zal mogelijk, ik zeg mogelijk want ben ook nog aan het experimenteren op velen malen lager vermogen kunnen. Volgens mij afhankelijk van het perce... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookvraag: Hoe snel mag ik mijn stripping run doen met een Grainfather(hoeveel vermogen) Dit is hogeschool stoken. Srtip/spirit vermogen. Volgens mij verlies je geen smaak als de producten waar je mee werkt smaak hebben. De geest in de fles. Er staat een mooi verhaal op deze site over. ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Tsipouro/grappa Godver, jij wel. Ik kan maar niet aan druiven komen. Maar barst maar met de druiven, ik heb de Betuwe achter de hand. binnenkort appels persen. moest gisteren toevallig even in de Betuwe zijn maar o... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum spirit run vragen Ik had het dit jaar niet maar wist van vorig jaar dat kersensap enorm schuimt. Dus de Ketel niet al te vol gedaan en heel langzaam op temp laten komen en blijven afschuimen. Tussen de 80 en 85 graden ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren ik ook Chris, maar Jan heeft kennelijk wat minder vertrouwen in zijn medemens dan wij. Maar een beetje uitkijken kan ook geen kwaad. Zo'n slang schiet zo uit je handen. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Leuk kom ik binnenkort persen en gooi gelijk het gist erdoor. Beter kan echt niet. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? Laatste reactie en dan ben ik echt weg, Nimrax envelop ligt klaar om zo op de bus te gaan. Junkiegedrag rond alcohol komt veel voor. En toch is dat voor 90% van alle stokers op dit forum minder van ... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? Ok, gaat zo op de post dan heb je het morgen. Wil je wel nog even je adres via de whats app doorgeven. Dan kan het gelijk op de bus. |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? Lummel, moraal van het verhaal van Nimrax is als je wil afvallen dan moet je plaspillen nemen .... Dat is een uitstekende tip van Nimrax Skoldt want al die alcohol zet verdomde aan. Zo effe naar de h... |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? Nee man, maken ze je alleen maar wijs. Je moet niet alles geloven. |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? Jij ben helemaal een mooie. Je ziet iedereen hier schrik aan te jagen. Zometeen leg je Jan zijn handel plat met die doempraat. Aan de andere kant kan het ook een reden zijn om een extra borrel te neme... |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? Ben ik maatschappelijk toch een stukje verder gezakt dan jou, maar Skoldt blijft me voor want workaholic ben ik niet, suikerafhankelijk ook niet, voetbal ook niet echt en games ook niet. Nee Skoldt is... |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? Hahaha, toe maar kan er ook nog wel bij. En geld ben ik eigenlijk ook wel dol op nu ik er zo over nadenk. Ik denk dat ik opgegeven ben. |
8 jaar geleden |
|
RE: Ben jij verslaafd aan alcohol? Ja Skoldt, ik buig nederig mijn hoofd, ik ben verslaafd aan alcohol net als aan water, voedsel en wilde sex. Hahaha, und? |
8 jaar geleden |