Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Plezier in het stoken Zo is dat Bas. Ik heb voor het gemak veel weggelaten want ik had het statement al gemaakt. Mensen die aan deze hobby beginnen zijn doorgaans creatief,handig,ondernemend en hebben een bovengemiddeld de... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Ja inderdaad goed bedacht. Een echte ondernemer. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Moeten we naar Speidel een mailbom doen met de 1100 leden die je hebt? Onze marketingman Nimrax zal vast betere ideeën hebben |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Kijk dat zijn de betere berichten, dus toch gewoon sap? Ik heb er namelijk even over nagedacht en ik heb echt sap nodig. De eerste keer vergist ik zonder suiker en de 2e keer gebruik ik het sap als wa... |
8 jaar geleden |
|
RE: Plezier in het stoken "ploink..(vallende druppel) Mac.. wat een super illustratie! En nee, je bent zeker niet de enige hier haha. Wat dacht je van ketelmuziek tijdens het stoken, het geluid van je ketel die mee veranderd n... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Hahaha, nu een biertje en zo kirsch. Zit de algemene beschouwingen te kijken. Die zijn nog meer bezopen dan ik over 4 uur. |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Ok, Moet even wat research doen wat het verschil is qua vergisten. Ik ben overigens wel het fruit van gisteren aan het vergisten en dat waren grote brokken zelfs halve peren Het waterslot loopt als... |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren He Jan dat is een geweldig idee zeg. Ik krijg binnenkort een hoop appels en ik gun jou natuurlijk de 50,00 meer als dat bedrijf in Zoelen die ook perst. Is het een optie dat ik bij jou de appels kom... |
8 jaar geleden |
|
RE: Dit wil ik ook met jullie delen Van harte gefeliciteerd. Een stookster erbij is altijd leuk, dat worden vast leuke likeurtjes met hippe kleuren in plaats van het saaie rum, whiskey, jenever en wodka op dit mannenbolwerk. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Chris, Ik kan niet genoeg krijgen van lekkere wijven om mij heen. Gedachte is wat minder braaf dan die van jou. Zeker als ze gewillig zijn. Dieren, absoluut. Teuntje slaapt regelmatig in bed. Allee... |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Zo het gist erbij en wij wensen u een behouden vaart En deze komen er nog eens bij |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Evds3 goed zo jonge,ik zal je een ding zeggen er is niets mooiers dan pappa en mamma te worden.ik heb de laatste keer gehuild toen de kleine van mijn schoonbroer en zus is geboren,zij wonen bij mij du... |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Erik, dan woon je in een prachtig gebied, absoluut een van de mooiste stukjes van Europa. |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren ik ga een paar bomen weg doen en iets met druiven doen dan ! Ga ze lekker voor het forum telen. Er zullen er vast wel meer zijn die op druivensap voor wijn zitten te wachten. Je hebt het klimaat ervo... |
8 jaar geleden |
|
RE: appels en peren Ik ben nu aan het prutsen, appels erdoor, peren en rozijnen en pectinase die ik ooit van Jan heb gekregen. En dan vergisten op 15 graden. Als ik weer fruit heb kieper ik het erbij tot de fermenter vol... |
8 jaar geleden |