Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kersen...... Alweer

Nou Chris, niet normaal. Kom net uit het bos maar zelfs daar is het niet uit te houden. Het is wel wat aan het bewolken. Voor mijn idee is het nog heter dan gisteren. Zal zo de airco aanzetten op de s...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Duur t500 run

Hoi Soepkoppe, dan gaat het echt razendsnel. In het begin wat harder want dat zit er de meeste alcohol in de stookwijn. Na opgewarmd te zijn heb je de eerste 2 liter toch wel binnen in een uur maar la...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Had ik nog niet gezien dat je er sambal van hebt gemaakt. Dat moet echt extreem heet zijn. Je kan er pepperspray mee maken.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Duur t500 run

Probeer het eens op 70 graden dan gaat het supersnel. Ik stook vrijwel nooit meer op 55 graden want dat duurt mij ook vaak te lang en qua alcoholpercentage maakt het niet veel uit.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Tjonge was het avondje wel weer zeg. Nog bedankt voor de biertjes die je bij de tent had gezet Jan ik had er 4 nodig om weer een beetje bij te komen. Maar verder geen kater gehad. Alles wat ik geproef...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Mikey.... Een van mn BBQ Homeys Die Turk in Istanbul waar hij dit trucje van heeft doet het pas als de tomahawk klaar is. Wie heeft gelijk. Vanaf 2.55

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

ik zit even na te denken wat je bedoelt, het gaat toch wel over voedsel hoop ik? Of heb je teveel Swinger /cuck filmpjes gekeken? Gadverdamme! Hahaha. Nou ja, met 1000 leden zal je hier alles tegen ko...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Nou hier dus ook, zie Lummelientje ook steeds vaker naar Jumbo gaan. Maar vlees kopen we sowieso nooit in de supermarkt. De laatste keer en dat is echt meer dan een jaar geleden zoniet langer was de s...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Haha geweldig filmpje! Inderdaad heb hem ook net afgekeken. Had niet gedacht dat die vrouw zou winnen maar gokte op die rooie vent.

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Hahaha nou maar goed dat je niet geproefd hebt dan! Waarom had ze ze eigenlijk gekocht? I Als iets er lekker uit ziet neemt ze het mee. Ben er niet altijd gelukkig mee maar zolang ze dat maar bij de ...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Hahaha, eet jij er morgen 1 op? Ze heeft voor je meegenomen! Ik weet inmiddels wat het is, een Naga Jolokia en die heb je in het rood en bruin. 1 miljoen scoville dus 3 keer zo sterk als een madame J...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Die gele zijn dus Habanero's idd met een hoge score op de schaal van Scoville, de zwarte zou de milde Poblano kunnen zijn die op het plaatje groen is. Is hij echt zwart of lijkt dat zo op de foto? Di...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Wat heb je daar in dat glas? Iets met radijs of zo? Dat ziet er goed uit zeg, de rest ook overigens.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Nee Jan dit zijn foute op de scoville schaal. Dat voel ik aan mijn water. Wat en hoeveel weet ik dus niet maar dit is andere koek dan een madame Jeanette. Ik waag me er niet aan. Maar Lummelientje zal...

In forum Grainfather

8 jaar geleden
Pagina 119 / 277