Forum antwoorden aangemaakt

RE: Vakantie

Doe voorzichtig Chris want we moeten het binnenkort eens over druiven hebben. Dat is jouw expertise. En sowieso rij voorzichtig in de bergen met slecht weer. Het kan spoken in de bergen weet ik uit er...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter)

En houdbaarheid hoeven we ons geen zorgen temaken denk ik 😉 Hahaha dat weet ik wel zeker.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Jan ik zie nieuwe handel voor je met de fermenters. Er zijn wijnmakers die gezamenlijk druiven/sap/most inkopen. Een soort van Pino project dus maar dan voor wijn. Ik word steeds enthousiaster voor he...

8 jaar geleden

Inmiddels doorgelezen en nee ik wil liever geen sulfiet gebruiken. Ik krijg het idee dat je dat ook niet nodig hebt als je rechtstreeks een litertje uit de fermenter tapt als je gaat drinken. M.a.w. b...

8 jaar geleden

Arak zover ben ik nog niet. Ik weet dat er Sulfiet wordt gebruikt maar waarvoor, geen idee maar heb wel altijd begrepen dat je daar kopijn van krijgt. Overigens bedankt voor de link. Ga deze is bestud...

8 jaar geleden

Na een nachtje op you tube en Google gezeten te hebben kom ik tot de conclusie dat de ideale temperatuur van witte wijn om te vergisten tussen de 7 en 16 graden ligt. Dus daar is de conical fermenter ...

8 jaar geleden

Mooi Chris, tik er ook nog eentje weg, misschien 2 want zeg nooit iets wat je niet waar kan maken, maar lang gaat het niet meer duren voor ik in bed kruip. Mijn excuus is dat ik de tuin nog aan het sp...

8 jaar geleden
RE: Duur t500 run

Ach jee, ik heb contact gehad maar ben vergeten zijn laatste mail te beantwoorden, al van een paar dagen terug. Excuses. Soepkoppe ik kijk niet zo vaak op dat account. Was laat en wilde je graag beant...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Jaja Arak, dat was mij bekend. Alles is marketing en van alles wat ik niet weet, weet ik dat in ieder geval voldoende van markering om niet van de honger dood te gaan. Voor de rest weet ik niet zoveel...

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Die fotos van jou maken mij altijd hongerig. Mij niet dan? Maar tegen een professionele kok is niet te strijden. Bij mij gaat zo een entrocote van 4 ons en een kogel van 2,5 ons op de BBQ. Erg lek...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter)

Heren, Ik krijg een enorme oogst witte druiven (hoop ik) en ben in bezit van een chiller (zei de pocher). Professioneel gist zal ongetwijfeld door Stookwinkel geleverd kunnen worden.   Begin maa...

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Ik heb gisteren bij Moeke (restaurant Rhenen) spareribs gegeten. Los van het feit dat ze van het bot af te zuigen waren leken ze wel gelakt. Net zoals je bij Pekingeend hebt. Heel lekker. Al zou ik n...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Hoi Lummel ,ik ben je zeer dankbaar.Helaas heb ik het ook nodig. gr Soepkoppe. Heb je al reactie van iemand anders op het forum. Zo niet doe dan even een Pm naar mij dan kan ik je wel in contact bren...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ach wat vreselijk om te horen. Op het forum zijn mensen die je kunnen helpen en als dat niet uiteindelijk niet lukt stuur me dan maar een pm. M.b.t de alcohol uit de t500 die volstaat. En je kan no...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stookwinkel 2 dagen geen verzendingen

Gelijk heb je! Veel plezier.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 118 / 277