Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter) we gaan het zien of hij uitverkocht is heb net gemaild dat ik 50 liter extra wil. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter) Jan wat ga ik doen? 50 liter bijbestellen of neem ik jou aandeel over? |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter) Hahaha het moet niet gekker worden. Je hebt ze wakker gemaakt dit komt net bij mij binnen. morrellesap Beste Klant, Het zal niet lang meer duren voordat het morrellensap er is. Zorg alv... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter) kut die wodka hakt erin maar je begrijpt me vast. Zal ik bestellen of ga je afstand doen. hahaha het leven is wreed |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter) Hahaha, zei ik toch! Wat nu? Doe je afstand van de ene keer per jaar dat je kersensap kunt krijgen of zal ik zelf 50 liter bij bestellen of je anders het hele jaar jaloers maken? |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter) Ik ken het, ben mijn frustratie ook aan het wegzuipen met een bloody Mary. Had zelfs geen tijd om tabasco te zoeken door mijn mislukte wijnproject in de Betuwel Ok we kijken het even aan en zo langzam... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter) Als het sap komt dan is het te laat om te bestellen. Ik moet dus nu bestellen. Zullen we het zo doen. Ik bestel niks en pik 25 liter van je in als het volgende week komt. Is het later neem ik de hele ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter) Ik zit overigens ook even na te denken hoe dit logsitiek aan te pakken want wil in de fermenter laten koelen en dat is makkelijker met 3 tonnen of zelfs 4 want zo kan ik het gistbed levend houden. Ik ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter) Ik krijg ook nog pruimen van mijn moeder dat is het probleem. Het is heel simpel moet ik jouw 50 liter overnemen dan bestel ik volgend jaar minder (als het niet op is) maar ik moet het wel kwijt kunne... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter) Lummel, ik zit een beetje in de knoei als het sap begin augustus komt. Ik ben vanaf 26 juli 1 a 2 weken weg, zal je net zien dat het dan komt. Mocht dat zo zijn mag je mijn reservering van 50 liter we... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter) De Betuwe is klei. Maar vogelbescherming of Dierenpoes kan wel beweren dat het slecht gaat met de vogels maar zo slecht gaat het dus niet in de Betuwe. En ze vreten geen 1 druif maar ze pakken er 1 en... |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 2018, er zijn foto's ? Dat gaat wel lukken , dank je . Dat is heel naar om te horen. Zeker na het recente nieuws uit België. Overigens stuur ik je de gevraagde gegevens zoals besproken op BBQ . We hebben de tijd nog niet... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter) Ben zo gefrustreerd als de ziekte. Uitgebreid mijn moeder gesproken en ze geeft het project geen schijn van kans. Voordat de druiven rijp zijn hebben de vogels ze al te pakken. De coniferen die ik van... |
8 jaar geleden |
|
RE: Vraag over eerste batch mash Klaringsmiddelen heb je helemaal niet nodig. Gewoon wat langer laten staan dan bezinkt het gist vanzelf. Ik heb 5 of 6 jaar geleden 2 zakjes Alcotec turboklar gekocht omdat ik ook dacht dat het nodig ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Vraag over eerste batch mash Zou je niet beter gewoon profi gist kopen? Kost geen drol en die vreet zich overal doorheen. Ik ga dat gekut met bakkersgist in ieder geval niet aan. Ieder zijn vak zou ik zeggen. De bakker is er voor... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |