Forum antwoorden aangemaakt

RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Mooi toch? Fijn dat je het geregeld hebt. We komen op de fiets en tata.. in de tent. Lijkt erop dat Lummeltientje van haar troon komt. Sterker nog ze heeft er wel zin in. Nou ben ik dat gezeik met h...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Mooi die 2 zijn dan voor mijn rekening. Regel ik zaterdag met je.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Lengte / duur stoken

Chris, begrijp ik het goed dat je wanneer je klaar bent stoken er nog maar 30 liter tot 40 liter vocht in de ketel zit? En die 8 liter is omgerekend naar 100%?

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Op dit moment weet ik alleen dat er genoeg vlees zal zijn 🙂 Sterke drank maak ik me ook geen zorgen over. Erik en Leon nemen sowieso zelfgemaakt bier mee. DDM zou proberen zijn Mangrove Jacks cider op...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

En ik heb nu 20 liter ‘stookwijn’ ik denk dat ik ongeveer 2 a 3 liter van 65% overhoud na me eerste stook. Klopt dat een beetje? Ik ben volgens mij bij de eerste helft van me stook wel wat kwijt geraa...

8 jaar geleden

Behalve als je 2 keer stookt dan haal je 97 wel. In die tijd zou dat zo maar gekund hebben. Ging maar om 12 liter en dan is 3 uur lang. Als we elkaar toch de maat aan het nemen zijn!

8 jaar geleden
RE: Baileys

Verklaar me maar gek maar weer Baileys gemaakt. Ja de eerste 0,7 liter is al op. Maar nu half whisky en half rum. De espresso moet er nog bij die staat af te koelen maar dit is nu al geweldig. God wat...

In forum Likeuren

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Wow zo hoort het. Dit is echt meer dan restaurantkwaliteit. Ik zie hier bijvoorbeeld de perfecte giros in die ik zelf nooit zo gekregen heb. Dit lukt je nooit, althans ons niet, in de oven of op de w...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ik was van plan vandaag Osso Bucco te maken in de Dutch Oven maar AH had geen kalfsschenkels.... dus weer eens naar de sligro. Toen ik zag dat ik voor 14,50 2330 gram procureur kon kopen ben ik van ge...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Baileys

Ook ik heb vandaag Baileys gemaakt van whisky die ook mee naar de BBQ gaat. Echt verassend goed. Ik voel hem al hahaha. Dit wordt een blijvertje.

In forum Likeuren

8 jaar geleden
RE: Gekke probeersels

Nimrax Lummel dacht weer verkeerd.gelukkig neem jij me altijd serieus Altijd! hihihi En zo krijgt Lummel maximale veiligheid op Stookforum, Lummel heeft het altijd gedaan. Maar die brave Nimrax.......

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Gekke probeersels

Voor het moment ja. Vrouwen hebben altijd een bijl achter hun rug om je de hersens in te slaan als je het niet verwacht. Maar een vos zoals jij vertel ik niets nieuws. Maak me dus ook geen zorgen.

In forum Recepten

8 jaar geleden

Nee, kan nooit afscheid nemen van dingen waar ik aan gehecht ben geraakt. Profiteert Lummelientje nog steeds van.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Is dit nog wel een stookforum? Gaat hier allemaal met kilo's en dan niet van de kiloknaller hahahah. Er zit nog wel geld in dit land.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Jezus, precies zoals ik hem wil hebben (maar nooit gelukt is).

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Pagina 121 / 277