Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote BBQ Topic!

Ik weet niet wat ik heb maar begin te kwijlen van de makreel van Trout tot aan jouw varkensvlees. Lummelientje vindt procureur te vet dus koopt ze niet. Maar is wel onderweg voor Baileys ingrediënten....

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Nou, dat lust ik wel Troet. Wat ga ik meenemen. Zowieso 1,5 liter whiskey van 65% heb nog geen waterfilter maar kom op de fiets dus kan verder niet teveel mee nemen. Maar kan natuurlijk wel een bijd...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Absint zelf maken

Zo zeg dat is echt een mooie kleur. Kan niet anders dan goed zijn.

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Gekke probeersels

Chris, dit moet je toch ook niet lezen als je net een borrel op heb " Of we gaan bij Nimrax wonen,kunnen we met zijn ciwawa spelen.he Nim is goed he?" Hahaha waar ben ik in terecht gekomen hier.

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: T500 reflux RVS zgan

Of wel maar daar staat moeke de vrouw tussen. Moeilijk moeilijk hahaha. Iedereen heeft zijn eigen kruis te dragen zullen we maar zeggen.

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Stel ik nou een hele domme vraag al ik vraag waarom er etiketjes op een fles moet komen die je zelf hebt gemaakt?

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Hoofdkaas eet ik echt niet. Dat vind ik zo smerig. Maar kan me nog van vroeger herinneren toen iedereen nog een varken had dat ze een maag vulde met "met" of zoiets leek op metworst en misschien was h...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Ik kan dierenleed niet aanzien (gebeurt) en als er een vervanger voor vlees of vis zou zijn zou ik dat zeker doen. Maar het is er niet. Zo simpel is het. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit vegetar...

8 jaar geleden

Het lijkt erop dat ik de mijne wat beter heb opgevoed. Ik verdenk haar wel eens een relatie met de slager te hebben. Best, ik eet er goed van.

8 jaar geleden

Dat is het hem nu juist. Met natuurlijke ingrediënten kan iedereen koken. Lekker zeezout niet te weinig, heel veel gemalen witte en zwarte peper, hoe meer peper hoe minder zout je hoeft te gebruiken i...

8 jaar geleden

Nou dat zeg je goed. We hebben gebunkerd. Flesje wijn erbij (kunnen er ook meer zijn geweest zal zo eens kijken). Allemaal puur natuur ik gebruik zelfs geen bouillonblokje meer. Laat staan tomatenpure...

8 jaar geleden
RE: Gekke probeersels

Man man man, het bestaat dus.... Dacht dat het een nepverhaal was van feministen. Daar ben ik overigens wel heel bang voor. Al dat haar op plaatsen waar een normale vrouw dat niet hoort te hebben.

In forum Recepten

8 jaar geleden

Hoe krijg je het voor elkaar Nimrax en hoelang ben je met zoiets bezig vraag ik me af. Gelukkig ben ik niet de lul deze keer en we lief is krijgt krijgt lekkers. Wat gaan we eten overigens. Wij spa...

8 jaar geleden

Ach Chris het valt bij ons allemaal wel mee. Heb wel een echte alcoholist gekend en die is ook niet veel ouder geworden dan 50. Het meeste wat ik drink is overigens bier en wijn en heb op dit moment 7...

8 jaar geleden

Alsof we dat nog niet wisten. Je toch braaf naar al die experts hebben geluisterd die beweren dat alcohol schadelijk is. Zit je daar met je tumor.

8 jaar geleden
Pagina 122 / 277