Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Zelfs het het heiligste der heiigste is door vrouwen aangeraakt. Waar is Morricone? Voelt toch een beetje als Femke burgermeester van Amsterdam. Ontreddering! Overigens niet slecht |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hee Willempy, ja dat klopt.(youtube: nimraxremixes - alcohol stoken deel 1 en 2 en later deel3 over rum). Dat is hoe mijn eerste keer verliep. Nu doe ik het als hierboven beschreven. Niet meer overhev... |
8 jaar geleden |
|
RE: Water in alcohol of andersom ? Ik ben in de Oekraine en Baltische Staten geweest maar volgens mij zuiveren ze kraanwater niet of heel slecht. Elke kraan had destijds een een eigen filter wat weer zo weinig werd vervangen dat je er ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor En zo is het Rene, ook Topcase zal snel het wonder aanschouwen. Eenmaal gezien/meegemaakt, voor altijd verloren. |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Ojee je laatste alinea. Ga op mijn handen zitten hahahaha. Maar serieus. Ik denk dat je stookwijn keurig is uitgegist. Temperatuur was goed. De rest een beetje overbodig. Zelfs SG meten heeft weinig... |
8 jaar geleden |
|
RE: T500 reflux RVS zgan Maar loert hij naar jou? |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Heb ik dus een hitech ketel moeten aanschaffen om zuivere neutraal te stoken..... Had ik dus beter een ozon purify T500 kunnen kopen ..... Man man man.......... Dat Eureka momentje had ik met Lummeli... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Duur t500 run je kan hem ook gerust een uurtje of wat uitzetten hoor en zelfs de volgende dag. Alleen als je bijna de 5 liter eruit hebt loont opwarmen niet meer. Die keus maak je zelf. Niet te lang laten staan ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Of in water met muggenlarven? Heb ik niet maar lijkt me ook een interssant experiment. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Wat is daarvan de meerwaarde dan? En wanneer doe je dat dan zolang het bier in de fermenter zit hou je het waterslot er toch op? En daarna wordt het bier toch rechtstreeks in een vat getapt ( mits je ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Daar moeten we allemaal ons steentje aan bijdrage. Heb jij hem al gekocht? |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ik heb hem net geprobeerd en gauw weer uitgezet. Je ruikt de ozon heel goed. En die lucht ken ik want in een jacuzzi zit ook zo'n apparaat. Voor de rest is het natuurlijk zooi, toen ik het slangetje o... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Nee geen grapjes over Belgen vandaag slechts een annecdote. Heb vanaf een terras lees straatkant (ergens in de polders onder Sluis ) zitten kijken hoe Belgen aan de weg werken. Ik heb nog meer calorie... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ojee effe googelen leert 9 parlementen en 8 regeringen. Hahaha staat in het NRC dus het is waar. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Het zal bij mij nu ook wel niet zo lang meer duren want het is gisteren vertrokken vanuit China. maar je hebt gelijk blijkbaar moet ik toch eens de minister van buitenlandse zaken hier gaan aanspreken... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |